CastingGirls > Fitness > Active Relax
zdjecie-nr-1

Wraz ze zmianą pory roku, nasze chęci do aktywności fizycznej spadają i często marzymy tylko o tym, aby usiąść pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Spadek temparatury i zmiana koloru liści na brązowe, to nie powody, aby spocząć na laurach. Właśnie dlatego, wykorzystajmy  ostatnie słoneczne dni, aby dostarczyć naszym organizmom zdrowej dawki energii. Świeże powietrze to doskonała alternatywa do wykonywania treningów wytrzymałościowych oraz kondycyjnych. Zatem jakie ćwiczenia będą idealne?

.zdjecie-nr-1

Oprócz tradycyjnych przysiadów, nie możemy zapomnieć o jednej z jego odmian. Przysiad bułgarski, angażuje nie tylko mięśnie pośladkowe, ale również rozwija mięśnie czworogłowe uda oraz wzmacnia stabilizację tułowia. Może być wykonywany bez obciążenia, a gdy jednak wykonujemy go w pomieszczeniu z dostępem do sprzętu, możemy dodać utrudnienie w postaci hantli lub sztangi – ja osobiście preferuję kettle.

zdjecie-nr-2

Pompka na ławce płaskiej w podporze tyłem to świetne ćwiczenie, które przede wszystkim angażuje mięsień trójgłowy ramienia. Może być wykonywane nawet przy zwykłej ławce. W celu zwiększenia intensywności wysiłku, na udach możemy położyć obciążenie.

.zdjecie-nr-3

Oba ćwiczenia posiadają wiele modyfikacji oraz mogą być skalowane na wiele sposobów. Jednym z nich jest wykorzystanie drążków, na których możemy je wykonywać na każdym poziomie zaawansowania.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W OPADZIE

.zdjecie-nr-4

POMPKI NA DRĄŻKU
.zdjecie-nr-5

Jedno z podstawowych ćwiczeń na brzuch z użyciem drążka – przyciąganie kolan do siebie. Drążek trzymamy nachwytem, mniej więcej na szerokości barków. Kolana przyciągamy jak najbliżej klatki piersiowej, w linii prostej lub tak jak na zdjęciu – po skosie. Aby efekty były jak najlepsze, pamiętajmy o ciągłym napięciu mięśniowym w trakcie wykonywania ćwiczenia. Zazwyczaj staramy ułatwić sobie trening, minimalizując wysiłek. Zapewniam, że wartym jest, aby spinać mięśnie brzucha przy wykonywaniu ćwiczeń – zwiększa to intensywność naszego wysiłku, ale widok efektów po zakończeniu wynagradza wszystko! :)

.zdjecie-nr-6

PRZYKŁADY INNYCH ĆWICZEŃ, KTÓRE MOŻNA Z ŁATWOŚCIĄ WYKONAĆ W PLENERZE:

– PRZYSIAD

– BURPEE

– WSKOKI NA ŁAWKĘ

– WYKROKI

– ZAKROKI

 

loreal

Newsletter

Zapisz się

To zajmie tylko chwilę! Bądź na bieżąco.

zapisz się