CastingGirls > Fitness > Come On!
zdje%cc%a8cie-nr-1

Sportowe ubrania, topy, legginsy jak i torba na siłownię to nieodłączna część mojej garderoby. Wychodząc na trening warto pamiętać o najważniejszych rzeczach. Przy codziennym pośpiechu nietrudno jest czegoś zapomnieć, dlatego pakując swoje rzeczy przed wyjściem zawsze sprawdzam od dołu ciała co powinnam mieć na sobie patrząc czy jest to w torbie.  Bardzo prosty, a jakże pomocny sposób. Są to podstawowe przedmioty, lecz dla kogoś kto być może dopiero zaczyna swoją przygodę, taki wpis może być przydatny. Dziś postanowiłam Wam pokazać co zabieram ze sobą, pomijając oczywiste rzeczy takie jak woda, ręcznik, buty treningowe czy antyperspirant.
.zdje%cc%a8cie-nr-1

STRÓJ, ZEGAREK

Tak jak oczywistym jest wzięcie ze sobą stroju sportowego, tak ja nie wyobrażam sobie treningu bez zegarka na ręce. Ostatnimi czasy staram się wykonywać treningi na wyższej intensywności, dlatego przerwy między seriami nie trwają dłużej niż 30 sekund. Zegarek marki AM:PM idealnie spełnia swoją funkcję, przy czym jego przyjemna w dotyku faktura jest bardzo wygodnym rozwiązaniem podczas treningu.

SZAMPON, ODŻYWKA

.zdje%cc%a8cie-nr-2

Zazwyczaj biorę prysznic odrazu po ćwiczeniach, dlatego zawsze zabieram ze sobą niezbędne do tego kosmetyki. Szampon L’Oreal Paris Magiczna Moc Olejków wraz z kremową odżywką to idealne połączenie! Włosy po umyciu są lekkie, lśniące i bezproblemowo się układają. Codziennie jestem zdziwiona, że czuję ten zapach nie tylko pod prysznicem, ale nawet po  stylizacji włosów prostownicą i suszarką. Uwielbiam wszystko co ładnie pachnie, więc ten duet jest moim zdecydowanym must-have!

SŁUCHAWKI

.zdje%cc%a8cie-nr-3

Mam na tyle szczęścia, że siłownie, na których bywam mają dość zadowalający wybór repertuaru. Aczkolwiek nic tak nie motywuje do ćwiczeń jak ulubiona muzyka, które daje kopa do działania, gdy my już opadamy z sił. Nie używam słuchawek przy ćwiczeniach, które wymagają większej koncentracji, lecz zawsze podczas treningów interwałowych i cardio.

SUPLEMENTY, RODZYNKI

.zdje%cc%a8cie-nr-4

Suplementacja po treningu jest niezwykle istotna, zważając na takie czynniki jak rozwój mięśni i prawidłowa regeneracja. Po wysiłku fizycznym powinniśmy dostarczyć naszemu organizmowi dostosowaną indywidualnie ilość białka oraz węglowodanów, najlepiej do 15 minut po treningu. Tutaj idealnie sprawdzi się izolat białka serwatki (na zdjęciu) – ma on wysoki współczynnik wchłanialności dlatego zostaje szybciej przyswojony niż koncentrat. BCAA spożywam przed oraz w trakcie treningu, oraz po treningu siłowym, przed rozpoczęciem aerobowego. Rodzynki to świetne (i pyszne!) źródło węglowodanów prostych, więc odbudowanie glikogenu to czysta przyjemność. Te rzeczy zawsze zabieram ze sobą, aby spożyć je bezpośrednio po, a nie dłużej niż godzinę po ćwiczeniach jem pełnowartościowy posiłek.

A jakie są Wasze niezbędne rzeczy, które zawsze macie ze sobą?

 

 

loreal