CastingGirls > Fitness > Dieta Castingowa
zdjecie-nr-1

Hej wszystkim! Dziś chciałabym przedstawić Wam część mojej diety – posiłki, które jem w ciągu dnia. Pamiętajmy, że dobrze ułożona dieta to sprawa indywidualna pod względem zapotrzebowania kalorycznego oraz proporcji makroskładników. Zanim rozwinę informacje o poszczególnych posiłkach, zacznę od kilku faktów:

– nie spożywam produktów przetworzonych

– węglowodany proste oraz cukier nie występują w mojej diecie

– nie piję krowiego mleka, zamiast tego wybieram migdałowe lub kokosowe

– smażę na oleju kokosowym

– śniadania są zawsze białkowo-tłuszczowe

– codziennie rano piję szklankę ciepłej wody z cytryną

– zamiłowanie do czekolady wygrywa, więc tutaj ratuję się tą z zawartością kakao powyżej 70%

.zdjecie-02-09-2016-15-25-55

ŚNIADANIA

Wymienione wyżej podpunkty to tylko jedne z wielu zasad zdrowej diety. Odnosząc się do śniadań – bazuję na tych, które są źródłem białek i tłuszczy. Treningi wykonuję zazwyczaj w pierwszej części dnia, a dlatego, że aktualnie zależy mi na spaleniu tkanki tłuszczowej, sprzyjam temu nie jedząc węglowodanów (tym samym nie podwyższając poziomu glikogenu) przed ćwiczeniami.

Idealnym połączeniem są dla mnie jajka lub awokado oraz niewielka porcja chudego twarożku z dodatkiem wiórków kokosowych i orzechów.
.zdjecie-nr-2-1

DRUGIE ŚNIADANIE

W moim przypadku jest to posiłek potreningowy. Składa się on przede wszystkim z węglowodanów oraz białka.

.zdjecie-nr-3-1

CZEKOLADOWE PANCAKES:

– płatki owsiane lub mąka owsiana

–  jajko

– kakao (naturalne)

– pół banana

– jogurt grecki zmieszany z waniliową odżywką białkową

– polewa to roztopiona czekolada 85% zawartości kakao

Przepis jest tak prosty jak wykonanie. Wystarczy zmieszać składniki (własne proporcje) i smażyć (tu na oleju kokosowym) pod przykryciem kilka minut na stronie.

OBIAD

PLACUSZKI CUKINIOWE

.zdjecie-nr-4-1

PRZEKĄSKA

Nie potrzeba dużo czasu, aby stworzyć babeczki, jako nasz poobiedni deser lub przekąska. Zdrowa, smaczna i łatwa w przygotowaniu! Zmieszaj mąkę gryczaną, jajko, banana i rodzynki oraz opcjonalnie kakao. Piecz w temperaturze 180 stopni przez 25 minut. Wzbogacając je o dodatki typu jogurt (tu: naturalny) oraz owoce czy ciemna czekolada, możemy stworzyć nieskończone możliwości kombinacji smakowych! 

.zdjecie-nr-5-1

KOLACJA

TOSTY Z CHLEBA ŻYTNIEGO (NA ZAKWASIE)

.zdjecie-nr-6-1

Tutaj może pojawić się nasza inwencja twórcza. Wiem, że wielkiego odkrycia smakowego nie dokonałam, ale ostatnio moim must-have jest smak banana, masła orzechowego i odrobiny miodu z cynamonem. Możemy stworzyć naprawdę wiele kombinacji smakowych, więc nie bójmy się eksperymentować! :)

 

loreal

Newsletter

Zapisz się

To zajmie tylko chwilę! Bądź na bieżąco.

zapisz się