CastingGirls > Fitness > Happy
sanhappy

Jeżeli podczas świąt lub sylwestra zjadłeś za dużo i nie czujesz się z tym do końca komfortowo, to jesteś we właściwym miejscu. Co zrobić, kiedy nasza lodówka jest wypełniona po brzegi ciastami i mięsem przez kilka dni, a w naszych myślach jest nic innego tylko pierogi? Te dni powoli dobiegają końca, a my z pewnością nie chcemy mieć cały czas sernika w głowie, więc jak trzymać się zdrowego jedzenia na co dzień?

 

  1. JEDZ MAŁE PORCJE

Wciąż zostało sporo w lodówce po świętach? Nie bądź dla siebie zbyt surowy i weź kawałek, jednak musimy być świadomi swoich wyborów. Jeśli kontrolujesz porcje i wiesz, że to nie zrujnuje do końca Twojego ‚kalorycznego’ dnia, zastąp część kalorii z następnego posiłku tymi. Wyjątki od normy są ważne dla naszego zdrowia psychicznego, jednak nie za często i nie za dużo! :)

  1. PRZYGOTUJ WŁASNE JEDZENIE

Jeśli tak bardzo pragniesz cukru i jesteś jego wielbicielem tak jak ja, musisz znaleźć drogę, aby zastąpić to zło. Jedzenie przetworzonego jedzenia nie jest dobre dla Twojego ciała. Dzięki pieczeniu własnych wyrobów, mamy pewność co zawierają w środku. Możesz zminimalizować ilość niszczących składników i zastąpić je zdrowszą opcją. Użyj ksylitolu, erytrytolu lub nawet miodu, aby posiłek był słodszy.

  1. POCZEKAJ, ZANIM WEŹMIESZ DOKŁADKĘ

Nasz organizm potrzebuje około 20 minut, zanim zda sobie sprawę z tego, że jesteśmy pełni. Jedz powoli i uważnie! Ja zawsze czekam kilka minut zanim skończę porcję danego posiłku, żeby wiedzieć czy aby na pewno potrzebuję jakiejkolwiek dokładki. Jeśli masz ochotę na więcej, poczekaj chwilę, a zdasz sobie sprawę, że jesteś pełny.

  1. PIJ DUŻO WODY

Postaraj się pić przynajmniej 3 litry dziennie. Ja często piję szklankę wody przed każdym posiłkiem – tym sposobem jedzenie przypomina mi o tym i minimalizuje nawet tą małą ilość! :) Dla mnie każda woda ma inny smak, więc wybierz swój ulubiony!

  1. CZYTAJ ETYKIETY

Niestety fakt, że na opakowaniu widnieje ‚BIO’ nie znaczy, że jest to zdrowe. Zazwyczaj pierwsza rzecz, która widnieje jako składnik to: cukier. Rzeczą powszechną są w ‚stu procentach’ naturalne soki, które pomimo wszystko mają dodaną sporą ilość cukru, który z pewnością nie jest czystą fruktozą… Producenci sprawiają, aby smak był lepszy, dlatego spójrz na tył opakowania i zwracaj uwagę na to co dostarczasz swojemu organizmowi! :)

A czy Ty tak jak Casting Girls masz swoje sposoby, aby trzymać się diety przez cały rok?

loreal

Newsletter

Zapisz się

To zajmie tylko chwilę! Bądź na bieżąco.

zapisz się